Nattuggla

De e jag de =D              image326
 
alltid iofs.. och har alltid varit. Men de e inge roligt å va de själv =/ patrik e ute med några kompisar en liten sväng. Och jag sitter hemma å har precis kirrat en film som jag ska kika på.

Va så himla gott me all mat som min kära mamma hade gjort!! men de e ju så himla typiskt, och så är det ju jämt.. varje år.. man e så himla sugen på maten.. och jag försökte äta lugnt! haha.. annars blir det lätt att man hettsäter sån mat =P men fan.. iallafall så blev jag proppmätt på en gång å mådde illa typ.. Åhhh... det är verkligen typiskt för det är ju såå jäkla gott allting!

Aja... jag tar förresten tillbaka de jag skrev om mina klänningar i förra inlägget. Jag skickar tillbaka dom ändå, och byter färg och storlek =) så ni får dom inte.. hihi =P

och bilder blir de inga heller på mitt andra paket.. Palla! =D ni får säkert se dom kläderna på nån gång ist.

Men klänningen har jag nog en bild sparad, så den kan ni ju få se. Så himla fin på faktiskt. Hoppas bara det kommer tillfälla då jag får änvända den =)


Jaaa... ingen aning om vad jag ska göra imorrn.. *funderar* hm.. men det dyker alltid upp nåt!

Sov så gott alla söta å ha en
fortsatt mysig påsk helg!
                                                                                                       image325 


Kraaaam!

image324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0