onsdag kväll

Kan inte fatta att jag ska jobba imorr xD känns som en evighet sen jag va där sist.... Har precis kommit hem från O'learys.. va där me patrik, hans pappa å syster och åt mat å kollade på fotbollen.. Trevligt trevligt!

Har fått lite förslag nu, och tydligen kryss över coral island =) hehe.. och va hette de Frida?.. Koh Chang uppe i norr va de ja! Dit ska vi åka, hehe *tummen upp* Och sen va det Raya beach (eller nåt sånt) enligt både faster och mr P, hehe, utanför phuket.. och similian skulle va fint me! Ah men de e skit bra å veta tycker jag innan man åker! Just att man bara har två veckor. Surt å åka nånstan å krångla å ta sig dit... åsså va det inge spec liksom när man väl kommer fram. Men det blir säkert braaa.. =D ska bara bli så skönt å komma iväg till sol å bad å bli lite brun... och shoppa lite såklart =)

Nu e P och jobbar natt... trökigt å va själv. Jag borde ju gå å sussa.. men vill inte =P

Rea på asos nu... fanns iofs inte så mycke fint tycker jag... såg en brun klänning som va söt.. och lite skor.. men det får jag låta bli nu, spara spara är det som gäller till resan. jooobbigt...

neheee mina vänner, jag ger mig nu! Vi hörs imorrn! Bye bye! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

hah, vad konstigt det kändes att bli kallad faster :) jag fattade först inte vem du menade. :)

2008-03-27 @ 16:03:08
URL: http://fridz.blogg.se
Postat av: christin

haha...! det låter lite gammalt.. =P men nu ska ju jag också bli de så ;) så då kan vi va de ihop, hehe

2008-03-27 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0