Onsdag

Tjoho!!
Skrev inget igår va...? Aja... vilade upp mig så mycke jag bara kunde igår... för imorrn tänkte jag försöka å ta mig till jobbet! Första dan jag inte känner nåt i halsen.. jiihoo!! Har iofs inte tittat än.. hehe.. men de enda som besvärar mig e hostan. Å det brukar ju alltid komma på slutet.. Men sen ska väl allt det här va över!! Har verkligen lessnat på å va sjuk =)

Igår gjorde jag inte mer än än va jag har gjort de andra dagarna.. *suckar* kollade på en film.. hm.. vilken va de nu...? Jooo... P2 hette den. Inte så bra..=/ inte många filmer jag har sett den här veckan som har varit bra... Har sett bl.a Juno, Captivity, Flood, Jumper, Whisper.. jaa.. det är säkert fler... åsså alla som har gått på tv såklart =) ya ya flickorna, miss secret agent, king Arthur.. bla bla bla.. Har säkert fått fyrkantiga ögon nu =)

Så det ska nästan bli skönt å komma tillbaka till jobbet! Eller jaa.. jag vet att jag kommer ta tillbaka det där efter en dag men.. hehe. Ialla fall... idag då... ställde klockan på 10 för att inte ställa om dygnet precis innan man ska börja arbeta igen. För nu när jag har varit sjuk så har man sovit så oregelbundna tider.. och jag la mig inte förrän kl 2 inatt... men titta, NU ringde väckarklockan.. jag vaknade nämligen strax efter kl 9 *stolt* å va pigg =) goodiiee

Jag tänkte skriva mer lite senare... nu håller jag på å kikar på lite roliga saker på nätet... för nu är det bokat å klart, vi ska nämligen åka HIIIIIT =D=D=D=D=D.. Thailand, here we come!!

image327image328

Kommentarer
Postat av: Thottoresia

Hej! Såg på Englas blogg att du hade beställt från Forever21. Vet du vad försäkringen på tullverkets hemsida innebär? Hur mycket kostar den i sådana fall, och är speditionsavgift samma sak som postförskott?

2008-03-26 @ 13:45:47
URL: http://thottoresia.blogg.se
Postat av: Thottoresia

Tack så jättemycket!! (:

2008-03-26 @ 17:08:52
URL: http://thottorsia.blogg.se
Postat av: Thottoresia

Tack så jättemycket!! (:

2008-03-26 @ 17:11:36
URL: http://thottorsia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0