oths05e12

Kollade precis på det, episode hundred! Och det va så jäkla bra!! som alla andra =) Till skillnad från O.C så har dom verkligen lyckats tycker jag. Oc.s sista säsong hade dom ju kunnat hoppa över.... men oth är minst lika bra nu som vilken annan säsong tycker jag iaf.

Ja kanske skrev det igår, eller så har ni kanske fattat det att jag e hemma idag me. =( fan... men det har inte blivit bättre.Snarare värre... har blivit jätte snorig nu och känner mig febrig. Och halsen gör ont... skit också...

så den här dan blir nog inte roligare än va de va igår. Finns ju inte så mycke man kan göra, bara ligga ner å må skit =( måste äta nåt nu iaf.

talk later.... kisses!!

Kommentarer
Postat av: -

Vad heter din kollega på cupdio.. Underbart fin tjej.. lite kortare än dig.. skulle gärna få kontakt med henne, finns de ngn mail eller blogg el liknande?

2008-03-19 @ 13:31:25
Postat av: Christin

Sara håller för tillfället till i utlandet, men kommer tillbaka i slutet av april! Så kom förbi Cupido då ;)

2008-03-19 @ 15:48:31
Postat av: -

De är inte Sara jag tänker på.. de är en annan tjej =p .. har jobbat med dig nu då jag varit ner till o från

2008-03-19 @ 16:36:25
Postat av: Christin

Tro mig, det finns ingen som e kortare än mig isf på jobbet =)

2008-03-20 @ 01:23:01
Postat av: Anonym

hehe, då kanske hon inte var kortare än dig iaf då :p .. hon har ett fint kors runt halsen ..

2008-03-20 @ 09:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0