raggargrogg å pannkaka! =)

Haaalloooj!!


Hur har ni de denna lördagskväll då??

Jag har det bara bra hemma hon min MAMMA!! =) hihi... idag va vi ute å gick en sväng på dan å kolla läget. Tyvärr inte så mycke å kolla här i lilla öregrund, hehe. Sen vid tre-tiden så gick vi hem till min morbror lennart å hans fru harriet! Haha... jag diggar dom som fan! Så himla härliga... och alltid när man kommer dit så åker hela barskåpet fram. Så vi har druckit Irish/baileys coffee och raggargrogg som dom säger (vodka cola) tills nu.. Så kom min mammas tvilling syster förbi dessutom, så de blev massa tjatter till 1000 ;) ja, alla vi tillsammans alltså. Stackars Lennart... Och nu e jag å mamma hemma.. håller på att laga mat! Vi gör en ugnspannkaka som man rullar sen som en rulltårta fylld med tomater, purjolök, rökt skinka, creme fraich, salt å peppar. Det e sååå jäkla gott!! Ni borde prova... =) De va min lilla Emsa i värnamo som lärde mig de receptet.. *krama*

Och sen efter maten ska vi gå hem till moster kristina, kolla på melodifestivalen å dricka pina colada! Märks att folk e rastlösa här ute på landet... haha... aa ni fattar.

Men ha en fortsatt hääärlig lördag! Puss å heeeej!

Kommentarer
Postat av: Karro

Heeej gumsan! Vad mysigt ni verkar ha det i Öre! :) Själv så har jag hunnit sova en sväng, sen blev det melodifestivalen i min ensamhet här hemma :) men det är skönt hehe, o nu är det "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" på 4an, har du sett den? O grejen är att jag fick ett mess av brorsan (Kitte) :) där det stod: Kopia av Christin på 4an, kolla! Så då gjorde jag det, o tamefan alltså, det ÄR det haha, hon Kate Hudson, vet du? Sjukt lik! :D Så, men vi höres av, hälsa mammii om du hinner se det här. Fan du måste fixa mob, kom o ta min gamla så man kan få tag på dig kvinna! :D Massa Kramar

2008-03-08 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0