sjuuuuk

jag är hemma och är sjuk å de e så jävla synd om mig =) nej men jag hade asont i halsen hela natten... och jag vill inte va sjuk i helgen, nu när de e påsl å allt, ska ju hem till mamma å så... så därför tyckte jag att de va bäst att jag stanna hemma.

Men shit va det snöar ute!! Faaaan... ska det aldrig bli vår!?

Har precis kollat på lost... och sitter nu å lyssnar på go å mysig musik =) och kollar på lite skor på internet. Nej jag ska inte handla, har inga pengar,, haha

Christin playlist just nu:
  • McFly & Busted - Runaway train
  • Ronan Keating - nothing at all
  • Enrique Iglesias - Escape
  • José Gonzales - Heartbeats
  • Vertical Horizon - Echo
  • Lenny Kravitz - Again
  • The fray - How to save a life
  • Go go dolls - Iris
  • Go go dolls - slide
måste koka lite te nu så min hals mår bättre.... Kram heej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ladda ner The Knife - Heartbeats... skitbra :D

2008-03-18 @ 20:50:04
URL: http://fridz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0