skjut mig

jaa.. för det skulle fan va bättre än det här! Mår så jävla dåligt.. tror att det är halsfluss som jag har fått.. men dom kan inte se de förrän efter 4 dar.... så jag måste vänta. Just nu har jag ingen feber iaf.. men så jäkla ont i min hals. Nån som har någe förslag på nån bra film?? Tror jag har sett dom flesta nu den här veckan...

Asså... ni ska se mina halsmandlar.. haha.. de e typ de äckligast jag har sett.. Dom e tyå sååå HÄÄÄÄÄÄÄR stora och helt täckta av vitt slemm.. De ni! =D nej fy fan.. de e inte ett skit å va glad över... fy så jobbigt det är. Varför ska alltid jag ha sån otur...?

Usch... äter varma koppen nu.. de e fan inte skönt för halsen. Gillar det kalla bättre då, baileys glass.. =)=) Patriks mamma kommer snart med lite iprem till mig... har nämligen ätit för mycke alvedon.. så jag måste börja varva med iprem också... annars hjälper det inte. *suckar*

Mina chefer e ju roliga... dom har pratat med mig under veckan och har hört hur sjuk jag e... och jag trodde jag skulle kunna jobba imorrn då, måndag. Men nu känner jag ju att det inte går. Så ringde jag å sa de, "Jag blir tyvärr hemma imorrn me.."  - jaha? varför då da? fick jag som svar.. aja.. men ha en trevlig påsk. AAAHH jätte trevligt kommer jag ha. Shit, tror ni jag ligger hemma å njuter av det här..? GAH!

krya på dig christin, ditt liv suger just nu! Puss

Kommentarer
Postat av: karolina

söt du är gumman.. ipren heter det :) Stackare, hoppas du mår bättre!

2008-03-24 @ 10:14:02
Postat av: Christin

hahaha.. ja de gör de fan =P jag säger ju de, men fattar inte varför jag skrev sådär xD jag mår lite bättre, ingen feber men halsen är sig lik. =/

2008-03-24 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0