Skön måndag

Jätte lugnt på jobbet idag, riktigt lugnt! Hoppas det inte beror på mig iaf... att jag skrämde bort gäster nu i helgen när man va utklädd å full... haha =) Så himla kul, TRE tjejer från maskeraden kom förbi mitt jobb idag å sa hej.. *glaaad* kanske inte va bara för min skull.. haha men riktigt trevligt å träffa alla nya männsikor som jag gjorde i lördags! Sånt gillar jag! =)

Och om ni går in på www.utelivuppsala.se och läser Satine Sofie Grundin's blogg så har hon skrivit om MIG.. *LER* jag blev så himla glad å rörd, haha! Hade ingen aning om de... åsså satt jag å läste... så dök mitt namn upp där.. eller ja, cupido dök upp... hehe.. tack iaf tjejen, du gjorde min kväll, för det där gjorde mig glad! Det är inte ofta man får höra snälla å positiva saker om sig själv =)

Jag har faktiskt haft sjuk ångest över lördagen, men faan... skit samma! Jag hade jätte kul ! Som Steffi sa, man ska bjuda på sig själv! ;)

Jaaa........ annars inte mycke som händer här hemma... ska tvätta snart... tack älsklingf! för att du bokar tvätt tid 22.00-00.00 *skrattar* ska jag komma ihåg. ;) han själv jobbar natt nämligen..

neheee.. ska börja röra mig nedåt i huset nu.. till tvättmaskinen. Men ha en fortsatt mysig kväll.. !! Puss o Kram

image307

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0