Snö, paket, jumper och fortfarande sjuk...

Hm... mår inte bättre, så jag blir hemma imorrn me. Faaan.. har inte råd att va hemma ju =P aja.. snälla snälla snälla säg att jag blir frisk till helgen bara =(

Och ingen vår lär det väl hinna bli nu till påsk =/ för idag har det snöat som bara den här. Theo blev helt tokig av alla stora snöflingor, haha... har filmat honom tom =) det är fint med snöflingor... men jag som har påskpyntat, haha.. iite grann iaf... Påskriset ju... som har börjat blomma =D och mitt fågelbo som jag e så stolt över... hahaha. Damn.. aja.. får väl stå framme tills våren kommer!




En sak som gör mig glad idag iaf är att ja har fått mitt paket från F21 =D Så det ska jag ev hämta ut imorrn om jag orkar. Annars får bejbi göra de.. *visslar*

Kollade på jumper nyss... den va grymt bra! Så ni som inte sett den, se den =) Fast jag e lite besviken på Rachel heter hon va? Hon från O.C... tyckte inte hon spelade så himla bra... om man måste klaga på nåt =P

Den här koftan missade jag helt på F21 när jag beställde... (och att man fick en tröja gratis) morr.. me iaf, tycker den e himla söt och ser så skön ut!

image312
Ta hand om varandra där ute. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0