Torsdag

Tja tja!!

ha! så jäkla najs å bara jobba 2 dar den här veckan då =P fast de va inte kul å jobba ida... ingen rolig dag å börja me iaf efter att man varit sjuk. Fy faaan va vi hade å göra... påsklov.. säger väl allt, fullproppat i restaurangen.. Usch. Så nu har jag slitit satan och har fått ont i halsen... igen! Hoppas bara det inte blir värre.. för de pallar jag inte!! =O

Jaa... kom hem för en liten stund sen.... har kollat posten, hade fått våran bokningsbekräftelse! Hiihiii =) så nu är det på riktigt att vi ska åka, yeees! Men annars va de inge kul som hade kommit... inge paket =/ hm.. va länge sen nu... shit, jag har ju inte skickat tillbaka paket från american apparel än =S oooops.. men har ju inte gått eftersom jag har varit sjuk. Men förhoppningsvis e det inte försent än. Får göra det i helgen..

Hm.. jag väntar fan inte på nåt paket. Va tråkigt =) joo.. min kjol från e-bay då.. mm.. å den måste jag säkert sy om. blää..
 
Om 10 minuter så är det min favvo film på tv =D=D=D=D Lööööve it!!

image330

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Vill du vara med och tävla om vårens sötaste underkläder? Då får du skynda dig för i morgon utses vinnaren.

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-27 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0