Väldigt seg söndag

Gomorron typ.. haha

Uuuuusch.. det är just pga av det som jag typ undviker att gå ut på krogen. Fan va ont i skallen jag har haft, har legat i sängen hela dan ju! åååhh... =) aja... får väl stå ut, de va ju ändå jäkligt kul igår så =) tur de...

Först va vi hemma hos oss, jag å Patrik å hans killkompisar. Sen åkte vi till konsertbaren mitt emot musikens hus. Tittade på slutet av melodifestivalen, grattis Perelli =) Jaa.. åsså va vi där massa utklädda, hihi.. så de va trevligt. Tog taxi sen till BJ.. först när vi kom så va det typ tomt där.. inte alls mycke folk, skönt tyckte jag.. men sen POFF sa de bara så va det tjockt me folk.. för å va en helg mitt i mars liksom. Men de va hyffsat kul... dansade också.. haha.. de gör jag aldrig annars typ.

Hm.. kommer inte ihåg nu, men vet inte hur många som kom fram och kände igen mig från jobbet.. ååhhh... Helt seriöst, jag tycker det är pinsamt... alltså för mig. Jag typ skäms... vet inte varför. Och så blir det ju jobbigt nu efter me, för tänk om jag inte känner igen dom nu när dom kommer? Grejen e att jag e grym på att komma ihåg ansikten.. men vet däremot aldrig varifrån jag känner igen dom.

Har knäppt lite kort som jag tänkte lägga ut senare ikväll.. så kika gärna in då! Puss å heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0