You're Gonna Need Someone On Your Side

ÅÅÅhhh... guuuu vilket bra avsnitt de va av one tree hill den här veckan!! Faaaaan att man måste vänta en hel vecka på nästa... "Luke, you can't marry Lindsey" yeeeeeeees!! haha =)


Så himla typiskt..... har länge velat ha en enkel snygg fodralklänning. Men har inte hittat nån... utbudet i uppsala e inte bra asså =) och till sthlm åker jag ju aldrig! Sååå jag beställde från AA... igår... och tro de eller ej!! Men vad tror ni att gina t. hade fått in i butiken idag då?? Vanlig enkel snygg fodralklänning/top.. i typ 10 olika färger. Morr... aja.. den kosta ju bara 129kr så jag köpte en blå. Ifall dom från aa inte skulle passa ;)



imorrn e de fan torsdag, eller hur?? känns som att de e onsdag imorrn... å de är de väl inte?? haha... jag har fan inte koll på dagarna ja.. =P

Vill ni veta en hemlis... idag va jag SÅ nära att sluta på mitt jobb. Det va inte de att det hände något speciellt. eller så.. utan jag bara kände idag att jag gör inge bra jobb där längre... jag skäms för den jag blir på jobbet. Jag har inte kul längre... så jag skulle bara vilja hitta nå annat och gå vidare. Är done me branchen dessutom.. usch... slitsamt å dåligt betalt.. =) Men nu är de ju så att jag är den enda som kan ändra på de... så Christin, ta tag i dig själv... snälla...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0