20 grader, yeeaay

Nu börjar det likna nåt va!! =D äntligen lite sommarvärme... MEN bara för det så kan inte jag gå ut. Eller ja, jag kan men jag vill inte... *suckar* får det här som mest en gång om året.. och så kommer dom nu, självklart.. faaan!! Med ett lite finare ord, mina munsår.. *ler* Hela läppen är ju helt uppsvälld och det gör så ont =( som det känns nu så har jag mest otur i hela världen...

Inte nog med det, har suttit å tok bölat hela dan.. jaa.. nu e jag väldigt öppen och berättar här.. hehe.. men har massa problem med mitt tidigare jobb. Trodde faktiskt att man var värd lite mer respkt än så.. men tydligen inte! Jag har inte fått pengar som jag skulle fått nu den 25.e, så jaa... blir lite svårt att betala sina räkningar då. Och det är så FEL. Jag ska sitta å må dåligt när det är han som gör fel. Och så försöker han skylla det på mig?? Men förhoppningsvis löser det sig snart... annars blir det hårda tag säger jag bara... *visslar*

Men så går det när man lägger ner kropp å själv i ett arbete, och verkligen gör ett bra jobb... gör sitt bästa..  bara skit tillbaka. Och den patetiska människan har fortfarande inte kunnat be om ursäkt.. haha... men det lär ju aldrig hända. Spelar ingen roll.. för innerst inne vet du att Du är botten för mig..

..och jag är toppen! =) visst!?

nog om detta, är så less på människor som försöker slänga sin negativa energi över mig! Jag vill vara glad.. må bra.. låt mig göra de! Sluta tryck ner mig va =)


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Bror å Malin är inne på bb nu =D !!!!  ååhhhhh... guu asså... det gör mig glad! hehe.. snart kommer den lille... ska bli så underbart roligt. Längtar så himla mycke... Brorsan tror att den kommer i natt, åhh jag hoppas det!

är det onsdag idag?

fan, jag hoppas det försvinner från läppen innan lördag, ska ju jobba då.. =/

nej nu måste jag koka kaffe, har suttit å deppat allt för länge! Vi hörs sen.. kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0