En vecka kvar i Thailand

Faan.. det har redan gatt en vecka har borta assa.. =( Och jag ar inge bruuun!! hehe..aker ju inte hem blek =P Idag sporegnar det igen.. typiskt... men jakla tur, vet inte om jag skrev det.. men vi hade ju bokat raya beach till idag egentligen.. men flyttade fram det en dag for att vi horde om den har stormen. Sa imorrn maste det vara fint!!

igar vart det Pattong som sagt... men det va inte direkt natt marknad dar.. utan det va vanlig shopping liksom, men den stangde kl 24. Skitdaligt skoutbud har, faaasen, hehe. Sa nasta blir kopcentrum, dar MASTE det ju finnas skor.

Igar handlade jag; En UNDERBAR vit klanning, ungefar som en klanning fran forever21. som jag velat ha...
och den satt shiiit bra =D *happy*

sen kopte jag ett overkast till oss i champagnefargat siden... lite thaistil.. kommer bli fint i varat sovrum tror ja.. kopte 2 sma blommiga kjolar, halsband, skit snygg bikini ( tub i marinbla/vitrandig med rod snorning pa trosorna ) 3 st typ ljusstakar.. och en brun vas som vi ska ha sta pa golvet i sovrummet, har kopt tidigare har en stor rosa fejk blommkvist som ska sta i vasen da.. hade jag tankt =)

det va nog de jag handlade igar... meeeen ar fortfarande inte heelt nojd, haha. Vill ha lite mer klader och massa massa skor! =D

shit, sitter och vantar sa att jag kan ga till karro... 5 minuter bort typ.. men det oser vekligen ner regn. Vill inte ens ga ut och ta en tuk tuk.

Jaao jaao.. talk lataaa' Baa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0