Fredag!!

Hejsan hejsan!!

Då va det helg igen.. hehe... vilket det iofs har varit ganska länge för mig typ. =P Har tvätt tid nu kl 13.00. Så de  e väl de man kommer syssla me nu i några timmar.. blä. Patriks mamma ska komma upp en sväng på en fika me! =)

Ååh... jag vill bara åka å träffa lilla Emilia.. hihi.. skulle kunna va där jämt å bara ligga å titta på henne, för hon e verkligen så underbart söt. Jaa... tänk sen när man får en egen liten knoddis.. hehe.. gu så gulligt.

Jaa ni.. jag har fortfarande inte fått det jag ska ha från mitt gamla jobb så... på måndag är det ny månad, och då kommer Christin ringa ett litet telefonsamtal...

I början på nästa vecka kommer Theos klösmöbel, hihi.. han kommer bli helt galen =)

Jobba imorrn då.. blääää.. känns konstigt. Länge sen man gjorde de.. fan.. tror jag har hunnit bli lite lat under den tiden. =P aja.. men de e bra att man kommer igång lite... och får in lite diineeroos, hehe.

Nu ska jag ner me tvätten. Kyss å heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0