Gomorron Thailand!

Sitter nu i receptionen och vantar pa min pankis som jag ska ata till frukost =) mumma.

sovit lange idag faktiskt... vaknade 9.30.. patrik sover fortfarande. Va ut ganska sent igar, dog nagra drinkar med nagra uppsala bor som ar har ocksa, som thomas och patrik kanner.

idag blir det stranden... och formodligen en svang in till pattong lite senare. Imorrn aker vi kanske till phuket town pa nattmarknad, om nu inte pattong erbjuder tillrackligt med shopping. 

sitter nu och kikar efter bra resor till similan oarna... varan receptionist ringer nu och kollar sa att det fortfarande ar oppet. HOPPAS... vill verkligen aka dit!

Ledsen, men jag har inte tagit med sladden sa att jag kan lagga ut bilder =( vilket hade varit roligt och visa allt!

Nu ska jag ga upp och vacka patrik!
Skot om er, massa kramar!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0