Haallååå Fredaaa!

Skönt, helg igen.... haha.. inte för att det gör mig nån skillnad direkt =) men det är ju roligt på ett sätt.. fler som är lediga då, och det är lite mer liv å rörelse i stan!

Har precis beställt en till sak från nätet.. och fortfarande inte till mig själv, haha. Kanske är dumt å beställa mot faktura nu när man inte har jobb, men den skulle inte komma in på lager förrän i juli, och innan dess MÅSTE jag ha fixat jobb. Titta va min lille prins ska få! hehe... onödigt tycker i, men han måste ha en ny.. och bryr jag mig om min soffa så ska han få en ny också =)

                                                               

Han kommer bli sååå glad =D

Nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag gå å handla för kvällen! Ska bjuda först på lite oströra å kex... och till varmrätt blir det fylld och baconlindad (ska vara parma) fläskfilé m. potatisgratäng. ( fyllning 1: ädelost, färsk basilika,  soltorkad tomat. 2: mozarella, färska tomater och basilika. Nån som har gjort något liknande tidigare och har nå gott förslag så hojta till ! Efterätten blir vanilj och vit chokladpanacotta med färska hallon! Muuuums!

Jaaa.. och sen när jag har handlat så ska jag städa lite. Lillebror skulle komma föri en sväng me tror ja...

Men ha en grymt rolig helg så hörs vi! Kraam Christin

Kommentarer
Postat av: Malin

haha,jag har gjort nr 2. Och du har ätit den här, haha. Fast det var länge sedan, när du och patrik köpte parman innan ni kom hit. Det var precis dom ingridienserna i, fast det var soltorkade istället för färska tomater.

2008-05-23 @ 14:39:42
Postat av: Malin

Hmm, det som jag skrev kan man ju tolka på ett annat sätt, "gjort nr 2" Usch, tänk inte på det när du äter bara :)

2008-05-23 @ 15:45:54
Postat av: christin

Hahahah... jag tänkte på DEN nr 2 först när jag läste faktiskt!! Fattade ingenting först... bläää =P Jo det va faktiskt den gång när du gjorde maträtten som gav mig insperationen =) men tror inte jag åt det däremot hos er, eller? Iaf det blev jätte bra! Så tack för idén ler

2008-05-24 @ 01:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0