Härliga öregrunds pics =)

( Ni får skylla er själva att ni är så fjantiga, då kommer man me på bild sörrni !! hahaha )

tvillingarna Helander dårå; ( Moster t.v och mamma t.h )



Favoritkjolen från Thailand på me =)
Vill ha ännu mera sommar!!

På kvällen va det ju som sagt inte lika varmt, men ett tag va det ju skönt å sitta ute.. Micke blandar grogg.. sen har vi majsan, hehe, Lillebror, och sen Ronny... Och sist jag å Micke =)




......morsan rensar i rabatten, hihi, medans vi andra solar å har de gott!




Titta så fint me äppelträden i trädgården *ler* Längtar redan nu till midsommar, ska bli så mysigt!

  


Var e bebben dåååå??!! =D

Kommentarer
Postat av: Malin

Bebben, kommer nog snart :) Slemproppen gick imorse, har värkar var ca 20 min(fast det kan gå över lika fort som dom kom, kan ta flera dagar innan dom kommer igång ordentligt, var 3:e min) Nej, nu kommer det en värk, andas långsamt,hahah. 30 sekunder senare är det över.

Johan ligger och sover så han vet inte att det har börjat lite smått. Usch, han ska ju jobba inatt med, hoppas det blir bättre till kvällen. Ta tid på sig själv är nog inte så roligt om man har ont.

2008-05-27 @ 10:45:38
Postat av: Malin

Bebben, kommer nog snart :) Slemproppen gick imorse, har värkar var ca 20 min(fast det kan gå över lika fort som dom kom, kan ta flera dagar innan dom kommer igång ordentligt, var 3:e min) Nej, nu kommer det en värk, andas långsamt,hahah. 30 sekunder senare är det över.

Johan ligger och sover så han vet inte att det har börjat lite smått. Usch, han ska ju jobba inatt med, hoppas det blir bättre till kvällen. Ta tid på sig själv är nog inte så roligt om man har ont.

2008-05-27 @ 10:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0