Idag är det torsdag...

Tjingeling!

igår va en dag som dom senaste.. ingen positiv dag direkt. Jag hatar å sitta hemma. Kan det inte bara dyka upp ett jobb? Ska det vara så svårt....

POFF!!

....Jaha se där, så dök det upp ett jobb!! Vilket faktiskt ( jag har inte varit så sugen på Mallis igen men ) lockar mig... massor.. Åhh.. =/ Ida vill att jag ska följa med dom ner till mallis, jobba på casa å ha massa kul i sommar. Eller ja, skulle isf bli ca 4-6 veckor. Det skulle faktiskt vara så jäkla kul. Inte speciellt överväldigande kul att åka till Mallis.. jo kanske för alla 89:or som precis tagit studenten =) hehe... men få åka ner å jobba och umgås med Ida, det skulle vara kul.

Men nu har man ju bara inte sig själv att tänka på.. =) så vi får se va som händer.

Idag verkar det vara fint väder.. ska gå å handla sen tänkte jag. Men vi hörs senare! Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0