Lördag

Regn regn regn... och grått å trist å kallt.. jag tror jag smäller av! När ska det bli vår iaf? 17 maj likosom och 7 grader bara.. katastrof ju.

Igår va jag hemma hos Patriks mamma hla kvällen...åt chips & DIPP.. hehe och drack öl =) och kollade på "så ska det låta". Så det va trevligt! Dom ska vara hundvakt i en vecka, så Sebb kom vid nio-tiden me.. Såå mysig å så fin hund! Vit Schäfer...

                                                           

Usch va jag flagnar nu... blää.. det va ju länge man fick behålla den brännan =P Men Patrik stackarn flagnar värst. Men honom är det ju inge synd om eftersom han ska åka till Grekland om 2 veckor..MORR.

Jag vet inte vad jag ska göra idag!! =( skulle vilja gå utomhus å göra nåt... har suttit inne varenda dag typ sen jag kom hem..


hoppas ni hade en bra fredag, och får en kanon lördag me!
Puss å heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0