Mallis eller inte?

Vafasen.. jag kan verkligen inte bestämma mig om jag ska åka ner till Magaluf eller inte.. *hmm*  Det som "talar emot mig" är väl isåfall..

1) Pengar, självklart! Måste ha pengar till flygstolen + eventuell deposition på lägenheten. Men hur ska man kunna ha pengar om man inte har ett jobb? Och sen pengar till levnad första veckan. Visserligen börjar man jobba på en gång, får dricks varje dag och lön efter en vecka. 
2) Patrik, ska alltså vara utan honom i flera veckor??? *gråter* hehe...
3) Svenska sommaren, ska man åka ifrån Sverige när det för en gångs skull är mysigt å va här? hmrf..
4) Lägenheten m.m.. Jag kanske inte kommer kunna betala mycket mer här hemma om jag stannar i sverige, än vad jag kommer kunna göra för mallis-lönen.. men möjligheten finns ju att man hinner få jobb i sommar här i Uppsala.. och då e ju det bättre. Förstod ni?
5) Theo kommer bli grymt besviken på mig... haha.. och jag kommer sakna honom!
6)
Ska ju fixa till och inreda balkongen..*skrattar* men va finns det för mening med det om jag ändå inte kommer va hemma nåt i sommar? =P

 Åååhhh.... jaa... det är väl lite såna tankar som får mig att INTE vilja åka..

MEN...sen finns ju dom tankarna som får mig att VILJA åka =)

1) Jag har inget jobb! Och det här på Mallis är ett jobb.
2) Vänner och kul! Jag vet att jag kommer ha så jäkla kul med Ida å alla... wiiiee! =)
3) Utomlands. Herreguu vi pratar Mallorca =D sol å bad å värme å turkost vatten.. nice!
4) Lite mer livserfarenhet...
5) Man är ung, hehe. Visst det kommer vara jobbigt att vara ifrån varandra... men känner man för å göra nåt sånt här, då är det väl bättre att känna så nu, och dessutom göra det nu? Vi är ju fortfarande unga.. så det är väl nu vi ska passa på? Jag vet folk som har varit ifrån varandra längre och åkt på värre äventyr en så =) dessutom kan ju P komma ner när han vill han också och hälsa på! hihi..

                                 

Hm.. jaaa... svårt beslut ska ni veta. =( Ska iaf jobba på Lördag... på O'learys.. Börjar kl 17. Känns väl okej.. när jag har inställningen att jag ändå åker den 22 juni typ =P men fan.. det kanske kommer finnas mer jobb där sen till mig, men ska jag vara ärlig så tar det emot. Det är ju jätte bra med ett jobb till hösten... men fan.. jag trivs jätte bra där också... men jag vill inte va kvar inom restaurangbranschen =/ aja... vi får se vad som händer. Har lite andra saker som jag väntar svar från, så jag håller tummarna där.

kram! C

Kommentarer
Postat av: slaida

punkt nr 5 på ja-listan borde väl få dej att åka ner? JA! ringer dej snart.

2008-05-28 @ 13:00:23
URL: http://slaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0