Night market, Phuket Town

Igar blev det marknaden i phuket town, och det angrar jag inte en sekund. Guuu.. jag alskade det!! Hehe.. rena paradiset. Tyvarr inte sa mycke klanningar i min smak, vilket jag hade hoppats pa.. men sen hann vi knappt se halva marknaden sa.. Vi ska dit ikvall me, och kolla in resten =) Sag inga skor heller.. =( men det kanske vi ocksa missade. Ialla fall, jag handlade en klanning... det later jatte  fult, men en sjomansklanning. Den ar jatte sot! =D Sen handlade jag hur mycke harspannen som helst, massa sota rosetter.  Handlade orhangen med ankare, fjadrar, kopte massa trosor etc. Fanns massa massa fint. Och det ar billigt billigt, dock omojligt att pruta =P men dom har bara fast priser dar i princip, det ar samma priser som thailandarna sjalva betalar sa...

Kopte ett par beiga chinos typ.. som jag tankte ha lite halv stora och rulla upp nedtill.. men dom var alldeles for sma! haha... eller dom va inte sma, men dom satt tajt, vilket jag inte vill. Men dom kostade bara 30 kr sa det gor inget, hehe.

Underbaraste upplevelsen igar va anda majskolvarna vi at! Haha.. fy saaatan va gott det ar! Nykokta med salt, muuums!! kostar 3 kr =)

planer som vi har framover da... vi tankte aka till nagra vackra sma oar utanfor krabi, dar det typ ar folktomt. Men fargorna ar installde pga stora vagor.. hm.. tror inte man vill ta en speedboat da heller.  Sa det blir narga oar har i narheten.. raya, kai... hade tankt att aka imorrn, men nu verkar det dra in en storm over oss, sa vi bor nog vanta nan dag tills den ar over.

jaha... patrik ligger och sover som vanligt, hehe... grabbarna sop till det lite igar, sa dom ar sakert lagom pigga =P jag vet inte om jag ska ga ner pa stranden eller inte.. det ar mulet och blasigt, men det kan ju va skont anda. Skulle vilja passa pa att ga pa massage  da.. men vill inte ga sjalv, hehe. Nehe.. nu ar det dags for frukost!

puss pa er alla!!
christin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0