Onsdag

Tjaba!

Idag har det inte skett mycke nytta.. lite grann då.. gick en sväng å kollade jobb på stan. Men sen har jag inte gjort mycke. Jag och Patrik gick å handlade massa gott nu på kvällen och har lagat potatisgratäng och fläskfilé, muuuums.. me god sallad till. Hehe.. nu stinker vi massa vitlök, men de e ju bara nice =) Annars har jag sprungit runt här hemma å pysslat. Packat upp det sista... rensat min garderob för allt fick inte plats där å det va bara en fullständig kaos. Så nu la jag lite vinter/höst kläder och sommarkläder som jag förmodligen inte kommer använda i en kartong som ska upp på vinden. Diskat och rensat och organiserat i våran kyl, haha.. japp sånt kan man göra om man har tråkigt =P Och nu ska jag sortera all tvätt som vi har.. kul va!! =D

Läste mina gamla inlägg och såg att jag skrev aldrig vad som hände med Similan Öarna... Dom hade stängt tyvärr... jag blev jätte ledsen.. och vet ni när dom stängde?? TVÅ DAGAR innan vi ringde dit å skulle boka.. sån otur.. Det va ju liksom de jag ville göra helst, men men... får bli nästa gång.


kanske hörs senare.. annars imorrn, of course! =) Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0