Pattong!

Tjollahopp!!

Sitter nu pa kata seabreeze, grabbarna har tagit en bira i poolen och vi tjejer ( jag, karro, ebba ) har varit och fikat pa ett svenskt fik, hehe. Druckit gevalia kaffe och atit svenska pannkakor och kanelbullar =) Klockan ar halv 9 pa kvallen, och vi ska aka in allihopa (ca 9 pers) till Pattong. Killarna ska kolla pa thaiboxning och vi tjejer ska pa marknad dar. Tog det istallet for phuket town, just for att killarna skulle dit. Sa aker vi tillsammans..

Hoppas pa att hitta massa skor och klanningar ikvall, hehehe...

Idag har det varit sporegn heeeela dan =( =(  aska och blixtrar... och det har verkligen ost ner. Sa jag och patrik gick pa massage idag =) va riktigt nice! Patrik tog vanlig thai massage och jag en oljemassage, shit va skont det va. Gjorde asont.. haha.. men de va bara harligt! =P

Sen har vi bara glidit... atit lite och varit pa varat guesthouse typ... trakigt me regn. Maste bli brun ju!

Pa tisdag blir det Raya beach... ska bli skit skoj! Hoppas regnovadret ar over da. Sen pa onsdag har vi pratat om att eventuellt aka till ostkusten... till koh pa ngang ( ingen aning om hur det stavas ) haha... vill till koh tao mem det skulle ta oss ett dygn att aka dit med tider man maste passa och vanta in och sa. Sa det har blir narmre och gar fortare.... men nu ar det ju inte sa mycke folk dar anda... och det ar forhoppningsvis fint dar me, sa det skulle va riktigt kul. Men far som sagt se om det blir av.. ingenting bestamt. Men ska jag va arlig sa vill jag verkligen inte hanga kvar har i kata, phuket hela resan. Vill ju se nat mer.. fan att man bara ar har 2 veckor! =D

Nu ska vi aka.... men skriver snart igen!!
Rock n' roll!!
tjaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0