Phi Phi Islands

Heeeej allihopa!!

Jag ar samst pa att uppdatera.. sorry =)


Har varit pa phi phi islands nu i 3 dagar... ni som har pratat illa om det stallet, fyyyy er... hehe. Jag tycker det va hur mysigt som helst! Men det ar ju inte hogsasong dar nu.. sa jag kan tanka mig att det kanske ar lite for trangt och for mycke folk dar da?

Vi har det sa jakla bra helt enkelt... forutom att Thomas och Karro har rakat ut for sjukdom.. men thomas ar pigg nu, och karro hoppas jag ocksa blir battre snart.

Pa Phi phi bodde vi pa 2 olika hotell,.,. bada var jatte fina! Mysig shopping, men dyrt hehe... man blir lite bortskamd nar det ar sa billigt overallt =) kopte en turkos tubklanning med
bruna sma prickar och brunt band i midjan, suuuper fin... 60kr =P

va ut pa snorkling tur me... trodde ALDRIG att jag skulle hoppa i vattnet. Och jag vet inte ens om det raknas, det jag gjorde... hahaha.. men jag va i iallafall... och kollade ner och runt lite.. sa upprepade jag det 5 ggr kanske. Men annars satt jag mest fastklamrad framfor stegen. Fan att man ska va skrak for djupet da.. hm... men fiskarna, heeelt underbara. Va till olika laguner och till monkey island ocksa sjalvklart =)jag ar lite stressad nu, karro o thomas vantar pa oss. Vi ska ga och ata. Annars har vi glidit lite i kata innan det... och varit till Phuket town. Ohhh... alskar thai pankisar med banan och choklad! Mmm..

nu ar vi tillbaka pa samma guest house som nar vi kom hit. Sa jag uppdaterar mer om nan dag!
Hoppas ni har det suuuper hemma!! Skot om er!

Massa massa LOOOVE
Christin

Kommentarer
Postat av: Frida

vad härligt ni verkar ha det :D jag är inte ett dugg avis :P åk till den stora lokala marknaden i phuket town på lördag kväll! helt klart värt alla pengar i världen.. superbillig shopping och bara thailändare typ.. vet ej om den är nu under lågsäsong, men prova går ju :D vart var ni och snorklade nånstans? visst var det häftigt även om du inte vågade simma utan att släppa stegen ;P Kram på dig!!

2008-05-02 @ 14:45:36
URL: http://fridz.blogg.se
Postat av: christin

hehe.... jo men vi klagar inte =) japp, har redan planerat in den marknaden ikvall eller imorrn kvall.. grabbarna vill till pattong namligen och kolla pa thai boxning.. gaah.. sa vi far se hur vi gor. Hm.. snorklade i en vik som vi akte till efter maya bay ( hette de va?) haha... kommer inte ihag.. men de va kanske 3 meter djupt... for mycke for mig, hehe =P

2008-05-03 @ 05:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0