Sååå mätt nu =)

Åh allting blev verkligen jätte lyckat idag, om jag får säga det själv, hehe. Va lite nervös över maten eftersom de va första gången =P men alla tre "rätterna" blev kanon bra! Det enda som krånglade för mig va.. Skratta INTE nu... men jag fattade inte hur jag skulle sätta ihop alla delarna till matberedaren som skulle skiva potatisen till gratängen, och när jag väl fick ihop dom så gick den inte att starta!! Panik juu... maten skulle ju va klar va ju tanken när Olle å Madde kom, och när Patrik slutade jobba. Men jag fick helt enkelt vänta tills patrik slutat.. så han fick hjälpa mig! *skrattar* Faan... en tjej som inte kan de va =P katastrof ju..

Så maten fördröjdes lite.. men vi gottade i oss ost å kex så länge, hihi. Den va väldigt populär.. och min första panacotta blev jätte go. Visserligen är det sjukt enkelt å göra.. men jag e stolt ändå =)

          

Jaa en lyckad kväll, har haft det jätte trevligt!

Nu har P krypit ner och jag ska väl göra det snart jag me. Ska försöka komma upp tidigt imorrn så jag vänder tillbaka dygnet lite.... Får se om jag hör nåt av min kära väninna som eventuellt ska komma upp från göteborg imorrn. *?* Om inte så blir det nog Öregrund faktiskt för min del.... Skulle vilja ta en liten "going" hos Micke.. hehe.. för det gillar jag =) och sen hem till min MOR... det är ju mors dag me på söndag... å det va till mamsen min som jag hade beställt en grej på nätet tidigare.. hihi.

Aja... vi får helt enkelt se vad som händer.
Natti natt// C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0