Söndag

Hej hej!

Blev en lugn helg för mig.. Igår va jag bara hemma.. mötte upp Karro på stan på eftermiddan å tog en fika. Men blev en kort en, haha, brandlarmet gick så vi va tvugna att gå.. Gick hem hit å satt sen här hemma hela kvällen. Efter att Karro hade gått kollade jag på film, Untraceable. Den va bra! Spännande.. lite läskig för å kolla på själv, haha. Där fick jag för att jag va så kaxig! "Men gu, kan du sitta hemma å kolla på film själv såhär på kvällen?" -Jaaa.. lätt! Det kan jag.. jo visst, jag va ASSKRAJ ett tag... hahahaha

Samma pissväder idag me.. blir så deprimerad. Jaahopp.. så vad ska man hitta på? Skulle behöva städa.. men fan.. det är ju ännu mer deprimerande =P


funderar på att åka till öregrund.. till min mammiii... men jag pallar som vanligt inte bussen dit.. hmm... skulle kanske va bra med körkort ändå? *funderar*

nehe.. dags å slänga ut lite jobbansökningar kanske.. talk later, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0