Söndag kväll...

Gud va man känner sig värdelös... seriöst! Här sitter man dag efter  dag å gör ingenting. Jag t.om. städar mindre här hemma nu när jag är arbetslös.. Men vafan, jag har inge jobb! Blir ju inte direkt så att man känner glädje i allt annat då heller... Fan... hittade (massa egentligen) men 2 saker på forever..och jag klickade mig hela vägen fram till confirm knappen typ.. men sen kom jag ju på att internet shopping och arbetslös inte går så bra ihop =/ men ååhh... vill ha, speciellt det här diademet =(  buhu..


och det här linnet hade jag tänkt beställa me.. haha.. jag å mina sailor grejer.. men de e ju fint, fast det börjar bli lite för mycke av de nu =)                                                                         
                                                         

Sen nu efter thailand, innan me, men nu behöver jag verkligen nånting att förvara alla mina smycken i ! Hela bänken i badrummet är full av massa krimskrams, hehe... jaa.. å då hitta jag dom här också på forever. Hade ju varit bra..
 
                                                      

Aja... jag har iaf sökt några jobb idag... men tror inte på att få jobb via mail.. *funderar* men men... man kan ju försöka!

Ska kolla på Bourne ultimatum nu... har inte sett den ju. Alla säger att den är dålig, men man vill ju se den iaf.

Hoppas ni alla har haft en härlig helg! Massa kramar Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0