Söndag, Mors dag!

Hallåå!

Då sitter man ute i öregrund =) skit härligt...hehe.. slippa stan ett tag *ler* Va inte direkt planerat att jag skulle åka hit, men det blev så.. olle å madde skulle nämligen ut till gräsö, så då passade jag på att samåka med dom.

Kom hit vid två-tiden och väntade in mamma som hade varit på bakluckan =) sen gick vi hem till moster.. å hon bjöd på ett glas, hehe. Jätte mysigt.. satt ute i solen å tjattrade. Mamma å Kristina höll på att larvade sig med sina peruker, haha ( bilder kommer )

Sen gick vi hem.. blev lite senare än tänkt, så micke och ronny som jag skulle träffa under kvällen hade redan hunnit komma =P Jaa.. så satt vi här ute på gården å grogga lite, envisade oss om att vi skulle sitta ute me.. men till slut blev då så jäkla kallt.. haha... så vi fick gå in. Sen gick vi ner till jakten, tog en öl där.. och sen in till hummel. Det va väl sådär... inte jätte jätte mycke folk men.. det va trevligt =)

Idag har jag  varit trött... haha.. förbaskat trött. Har suttit ute i solen å degat.. och bara tagit det lugnt. Ätit super go middag och sen gick jag å sov en stund. Haha.. jaa... blir nog kvar här till imorrn och tar bussen imorrn på dan ist. Annars fårt jag ju sitta å åka buss sent ikväll.. å de e ju lite drygt.

Nehe.... nu blir det tv.. ha de så bra!! Kraam! // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0