Tisdag!

Heej hej!!

Hoppas allt är bra med er alla!
Idag va jag uppe lite tidigare än vanligt iallafall.. *ler* men har suttit typ hela dan å lyssnat på magdalena graafs bok, hehe. Mycket smart tycker jag med ljudböcker, haha! Nej men faktiskt, väldigt avkopplande att sitta å lyssna. Och den är bra... men hemsk självklart.
                                                                          


Sen när jag kände att jag hade suttit inne för länge å det började krypa i kroppen på mig av rastlöshet, så tog jag mig till bror och malin. ÅÅååhh.. jag älskar å känna bebisen när den rör sig där inne. Kan sitta å känna i timmar.. hehe.. tråkigt för Malin dock =P nej men det är ju så mysigt, nu känner man den så väl.. att den är ganska så stor.. och man känner liksom den lille foten å den lille rumpan, hihi.. aa verkligen urgulligt! Men hur mysigt det än är så är det dags å komma ut nu tycker jag! =) Men det är inte långt kvar... 30 maj ska den ploppa ut.. wiiee..! Och barnkammaren e ju så fin.. säng å vagn å allt stod där inne förberett, hihi.. åh, man blir så rörd. Och allting som spelar små melodier och är så mjukt å gosigt. =) Jaa.. jag tycker det ska bli så underbart, tänk hur det känns för dom då *ler* Men sötast av allt är ju bilstolen.. haha.. den e ju så liten å söt!!                    
                                                                                                         
     

Nu ska jag titta på sista avsnittet av one tree hill på säsong 5 =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0