Torsdag kväll

Charlotte vidare till Final, yeeeay !! Men där tror jag inte det kommer gå så bra som vi vill. Kanske som Carola, typ mellan 4-7 plats, nånstans där. Men de e ju kul om det går bättre =) Det återstår å se på lördag!



Idag har jag varit och fikat och ätit middag hos patriks mamma å syster, trevligt! Hyffsat bra väder ju.. på dan... så jag passade på att inviga mina tanfärgade sandaler från hm.. jo visst, så fort jag kom ut så blev det typ kallt å börja smådugga =( men det blev inte värre än så iofs men., fan då.. nu vill jag ha det varmt å skönt.. =/

Vet inte hur jag ska göra med Mallis.. hm.. måste nog veta lite mer om boendekostnader osv.. måste ju kunna sköta mitt här hemma me =)

Satt tidigare och kollade runt lite på nätet på grejer jag skulle vilja ha till hemet... Här är lite grann dårå.. =)





*Prydnadskuddar till soffan, vill få in lite färg i allt brunt å vitt.
*Vit stor lampa som tex nån av dessa två som ska hänga ganska långt ner ovanför soffbordet.
*En naturfärgad ganska stor matta till vardagsrummet
*Min efterlängtade DAWN lampa från EM som jag vill ha i köket *suktar*
*Gardinstång till sovrummet!
*En stor fin gradin till tredje rummet...
*Skåp i valnöt, till att förvara glas å sånt.. har ingen plats snart! =) + för en helkroppsspegel, hehe
*Vita fina krukor å växter....
Dessutom vill jag ha en stor spegel med antikguld ram typ.. och lite nya tavlor. Hallåå!! Börja trolla då! hehe

Balkongen har jag redan målat upp nu som en bild i huvudet, hur jag vill att den ska se ut ungefär! Ååhh.... gu va ja vill ha den här möbelgruppen dit.. *snyftar* och sen pryda med vita å gröna växter. Och lite trä dekorationer... *drömmer* och helst av allt, en snygg trätrall på golvet.




Jaa ni... tänk va mycke man vill ha va =D Fan... jag vill göra om i hallen. Och fixa i ordning i tredje rummet som vi inte har en susning om va som ska innehålla. *?*

IMORRN blir det (sen) middag med Madde och Olle. Patrik jobbar ju till ca 19,00. Men det ska bli trevligt! Jag älskar å fixa å dona.. så det är ju så roligt när man väl får göra det! =)

Gonatt på er så hörs vi imorrn!! Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0