Torsdag

Gomooorroon!

Gick och la mig vid kl 01 igår ungefär.. men ändå vaknade jag vid 7 tiden i morse och va hur pigg som helst... men jag låg kvar ändå.. så har jag legat å halvsovit tills nu då kl 10.00, vaknat flera ggr.. inte sovit någe bra =/

Har ingen aning om vad jag ska göra idag.. hmm.. Lillebror ska ev komma senare =) Dåligt väder är det också.. trökigt..

Här är lite saker som jag köpte där nere!

Till hemmet...


 

Till mig.. hehe



Sååå... det va det mesta jag handlade... sen har jag lite grejer som ligger i tvätten, min söta sjömansklänning bl.a haha.. och underkläder å linnen å sånt. Men fan asså.. ångrar mig nu sååå mycke att jag inte handlade mer.. men men =)


 Kolla vilka fina snäckor jag plockade där borta =D            

Nehe.. äta lite frulle kanske.. Ha en bra daaag!!!!!! Tja tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0