Värdelös, men fint väder..

haha.. japp, de e jag de... vaknade nyss.. kl 12.30.. åååhh. =( men då somnade jag inte förrän vid 04.00 typ.. kan inte sova när Patrik jobbar natt, så är de bara. Damn... men vaknade iofs vid 7,00 imorse.. och va pigg asså.. men tänkte att de e väl ändå lite för tidigt? Så jag låg kvar.... å somnade till slut om! =)

Men aaaahh.. snart kommer bebben, snart kommer bebben =D =D =D *läängtar*

Ska fixa iordning nån lunch nu.. blir lasagne eller tacopaj.. herrn bestämmer ; )

vi hörs säkert lite senare! Massa kramar! 


Jag skulle vilja plocka liljekonvaljer, vart finns de i uppsala? =P är ju så fint och luktar såå gott!           

                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0