Adventsmys!

Jag tjuvstartade lite med mitt adventspynt igår. hihi. Ville ha det klart till helgen, och jag jobbar nu ons-fred. Va ju på stan igår å handlade lite..

*två vita 9 armade adventsstjärnor med silver mönster på. ( myrra )
*en guld 7 armad  adventsstjärna. ( butik på Gränby C )
*en vit glittrig prydnadsren, fejk julstjärna (blomma) små vita saker till adventsljusstaken, röda julgranskulor. (Åhléns)
*två vita höga ljusstakar med ängeltryck ( kvantum, hehe)
*två röda löpare, beiga tabletter med röda hjärtan på. grå julgransmatta. ( hemtex)
*Till mig själv... =) en grå lång top och ett par svarta lackleggings. (Gina T )
*min efterlängtade stickade tröja från Carlings. =D
*svart paljettnessesär (kicks)

Hmm... tror det va allt. =) Lite andra småsaker också.. Så det blev många kassar! Sen pkte jag även å handlade massa mat på kvällen. Typ 4 kassar..... Nice!

Träffade på Karro å Thomas en sväng då... men annars va jag hemma med bror hela dan/kvällen.

Jag har ytterligare en motgång i mitt liv nu.... en allvarlig en. Men kan inte skriva ut den här riktigt än. Men det påverkar mitt liv massor. Så... nu vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra. Men det lutar åt en flytt... har ju inge val. *suckar*

Kan jag inte bara få ordning på allt!? snälla... orkar fan inte mer!

TUR att jag tröstshoppade lite igår iaf *ler*
Nu måste jag göra mig i ordning för jobbet...
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0