BUSTED!

...Now the future's not so clear
I can't believe we've ended here
Where's the world that doesn't care?
Maybe I could meet you there....

Älskar den låten, Busted - Meet you there


Om inte jag får en lägenhet snart så drar jag... seriöst..

Jag har ringt runt till varenda jäkla förening i Uppsala.. " Nej men sorry, inte vårt problem om du får bo på gatan".
Vet ni... det som känns såå orättvist är att det är JAG som har försökt i denna evighet.. men är ändå den som får ta skiten. Sjukt orättvist.

Har blivit sjuk med... fick gå hem från jobbet igår. Har fått ont i halsen. Skulle inte förvåna mig om jag åker på halsflus eller nåt så jag inte kan åka till Göteborg, och blir dessutom av med tågbiljetten med som kostade över 1000-lappen.

Måste fixa tvätten nu.
 


Kommentarer
Postat av: jess

men va e det som har hant? varfor maste du flytta pa direkten? massa kram

2008-11-10 @ 20:45:41
Postat av: Christin

Gumman, jag mailar dig på facebook =) är ni i aussie nu? hur har ni det? :D när kommer ni hit? KRAAAM!

2008-11-10 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0