En helg i Götet.

Tadaaa!!

Nu är jag hemma. =) kom hem igår, men jag gick och jobbade nästan direkt så jag hann inte skriva här.

Jag är skit nöjd med mitt besök nere i Göteborg!! Faan bara att jag inte hade mer kosing, så jag kunde shoppa =( jag menar, utbudet där är liiiite bättre än här hemma.

Men iaf.. jag tar det från början...

Åkte ju ner på fredagen. Men ist för att åka direkt till Gtb så hoppade jag av i Allingsås, och lunchade med farfar och Frida! Jätte trevligt.. önskar jag hade haft tiden å träffat er längre. Men vi får se till att det sker snart igen!

Sen skjusade Frida mig till Göteborg, otroligt snällt. Och där mötte jag upp Josefin! Vi åkte å handla lite först... systemet å lite mat, sen hem till hennes å andra Jossans lägenhet på Hisingen. Hm.. jag ska nog inte skriva så detaljerat.. kommer bli asalångt då. Men iaf... fredagen bestod ju självklart av utgång! Och eftersom det i princip va första gången jag va i Göteborg, iallafall på krogen, så va jag ju tvungen å se aaallaaa ställen som fanns. Haha... nej men ganska många blev det, men det va bara roligt!! Så lyckad kväll ute! Dock va vi lite trötta så pallade inte till kl 5, utan drog hem vid kl 3. Ett av ställena vi gick till va ju självklart Idas jobb. Så vi tog några drinkar där, SÅÅÅ kul å träffa dig! Fasen att du jobbade helgen bara...

 

http://finest.se/imageGallery/gallery_popup.php?igid=4357&pageNum=30


På lördagen gick vi en stund på stan, kollade i affärer.. eller ja... Jag kollade, jossan handlade =( Men iaf... Lunchade hos Ida..  ( btw, har jobb där om jag vill, det är bra i fall att liksom, hehe ) Sen gick vi och fikade med en kompis till Jossan... handlade lite småsaker inför kvällen. Sen blev det mat på Jossans jobb, Caleo. Sååå jäkla gott..!! Vi tog in lite smårätter.. hur gott som helst. Mm. Åkte hem efter det.... blev helt off tyvärr. Somnade typ i soffan... Men sen va vi tvungna att göra ett ryck. Kunde ju inte va trötta när vi skulle på Housetåget. =P Så vi drack en flaska jordgubbsmousserande...på 20 minuter. Haaha.. nästan lite fjortisvarning.. MEEEN det hjälpte. Så efter att vi gjort oss i ordning då å så.. så åkte vi ner på stan igen. Housetåget va skit skoj!! Även fast jag inte gillar house alls.. men nu gör jag nästan det.. lite.. hehe. Men jag gillar inte att alla klubbar spelar det... kan man ju inte dansa. =) Sista timmen drog vi till Park. Och sen hemgång.

http://www.finest.se/imageGallery/gallery_popup.php?igid=4365&pageNum=12

Sån jäkla tur jag har haft... inte varit ett dugg bakis under hela helgen, hehe. Men har varit trött tyvärr. Så söndagen blev lugn, MEN jag fick träffa IDA!! =D Yeeeay. Va hem till henne å herr bergström.... vi beställde hem pizza.. asgott! Sen drog vi en bio på kvällen, Saw V. Den va bra... men dom blir tyvärr bara sämre å sämre. Men iaf, va bara roligt å göra nånting med Ida. Sen gick jag å mötte upp jossan å tjejorna... Ja. Men söndagen blev som sagt lugn... skulle ju med tåget vid 9.30 på måndagen. Och sen jobba.

Och nu... surt å va tillbaka måste jag säga. Men lite skönt med. Haft två lugna dagar på jobbet nu... och imorrn blir det massa mys me mina tjejer!! Wiiee!

Idag va jag å fika med bästa Johanna. Va kul jag hade, haha. Mys. Tråkigt att du ska draaa... =P Hittade "den" idag när det gäller vinterns mysigaste å vinterns stickat!! Jag VILL ha den... jag MÅSTE ha den... Åh.... så mysig å fin... 599kr på Carlings =/ pics i nästa inlägg..

Lite bilder då... sen... ONE TREE HILL. ( Observera bilden på tjejen som sjunger.. hennes röda paljettklänning skulle jag nästan döda för, haha... sjuuukt snygg! )
*Pussas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0