Gurkor!

Malin, jag DÖR! Hahahaha!! måste kika in på aftonbladet å kolla om jag hittar artikeln... Stört roligt!!

MEN...

Nu kommer jag tänka på det ännu mer nästa gång jag ska köpa gurka ju!!! =P  
                                                                                                                                                

Till er andra så ska jag förklara...

För det först så frågar jag er med, hur väljer ni ut gurkan som ni köper? =)
Jag å malin har skrattat åt det där många ggr... varje gång vi är och handlar tillsammans. Antingen om det är vi själva som ska köpa gurka... eller om det är nån annan som ska göra det. Jag frågade Malin "Hur valde du din gurka?" och skrattade... " Jag vet inte.. ehm.. eller, haha" fnissade hon å höll i en tjock, lång å spikrak gurka. Okeeey... *?* Jag förklarade att jag hade svårt för att köpa gurka.. just för att jag alltid tänkte, okej hur ska gurkan se ut... jag kan ju inte stå här för länge å kolla efter en "bra" gurka.... vad tänker folk nu när dom ser mig stå här å känna å klämma å titta!? Jaa.. och eftersom jag själv tänker så, så har ju jag självklart börja tänka så när andra står å tittar på gurkorna.. "Jahaa.. hon valde den där korta.. eller alright, hon tog en helt krokig..whyy??" Haha... ja men ni fattar! Så nu när jag har berättat hur jag tänker för Malin så har hon självklart börja tänka lika dant. Typisk tjejhumor.. haha!


Ska kolla efter den nu... Hahahaa.... tycker det här va sååå roligt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Med detta blogg inlägg så är det nu några fler som tänker som oss. Vi blir fler. Idag är det onsdag, det innebär krokig gurka. Vad ska man tänka nu, när någon väljer en gurka som typ är C eller S formad

2008-11-12 @ 08:46:56
Postat av: ida

hm. jag tror att det blir en runda till hemköp & spana in gurkavdelningen.

2008-11-12 @ 10:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0