Helgens bravader.

Fredagen bestod bara av jobb å jobb. Innan jobbet va jag iofs upp till min bror. Mamma och moster kom dit en sväng.. så jag va dit å pussade massor på Em. Men sen jobb.... Hade några band som spelade hos oss igen. Va faktiskt lite lugnare än vad det brukar vara. Gästerna va inte så dräggiga som dom brukar vara heller.  =) Men vi va iaf inte klara förrän 03.30. *suckar*



lördagen mötte jag upp Jossan på stan. Vi gick och kollade efter nåt fint att ha på oss sen på kvällen. Hon hitta massor.. jag hittade ingenting! Måste varit första gången. Jag hade i princip gett upp... så vi skildes åt och jag skulle gå å sola. Sen kom jag på att jag inte hade varit inne på Rut å kollat.. så jag smet in där snabbt. Gick fort igenom alla kläderna.. men hitta inget där heller. Tills jag kom längst in i affären.. Jag hade nämligen kollat efter ett långt linne.. lite coolt.. För jag äger ju som sagt inga jeans...så jag va tvungen å ha nån form av tajts/strumpbyxor på mig. Och över det måste jag ju då ha klänning/kjol/långt linne. Klänning kollade jag inte efter eftersom det oftast kostar lite mer. Köper jag en kjol så måste jag även köpa en överdel som passar, Hmm.... jaa.. så linne måste det ju bli. Och iaf... jag kom längst in och där hängde det =) det va perfekt, hihi. Ett svart långt linne.. med ett tryck gjort av vita paljetter ( jag diggar paljetter ) i form av en rosett. Sött och lite coolt. YES! 199kr så det va ju alldeles lagom. Jag fick dessutom en rosa påse! =D



Sen gick jag och solade på centralbadet. Nån som vill gå med och simma nån dag förresten?! =) jag blir skit sugen varje gång jag är där! Okej.. fråga mig INTE varför jag tog den här bilden... nog för att det är tråkigt att sola å man blir rastlös.. haha.. Men bara för att jag tog den så måste jag ju lägga ut den! Ganska cool ändå =P

Sååå solarium.. och slutresultatet, hehe.

Kvällen började på O Learys.. gick dit en sväng innan.. och slutade på Blue Moon med massa capten å cola, lite dans faktiskt, haha... Riktigt skoj va det!



Sen i söndags fick jag tvinga mig upp.. trots baksmällan. Min farfar va nämligen ute i Öregrund! har inte träffat hon på flera flera ÅR...så det va självklart att jag åkte ut dit.. Men det va tungt ;) Åt middag å fika å umgicks, jätte kul.. synd att jag inte träffar honom oftare, tycker om min farfar. =) Sov kvar där till måndagen. Åkte med farfar in till stan och upp till johan å malin en sväng. Va kvar där tills lilla Nussaaan vaknade ur sin f.m sömn.. krama massor på henne. Sen gick vi alla sällskap in mot city... jag skulle jobba kl 16.

Såå... jobbade igår.. sjukt lungt. =/ Men kom hem tidigt, så det va ju skönt. Jaa... och nu är vi här!

Kommer förmodligen inte göra nåt speciellt innan jobbet. MEN måste lägga klänningen på lådan så den skickas idag! Dåligt av mig.. skulle skickats senast igår. OPS.

Champ.leauge idag, så det kan bli lite folk. Men värre blir det nog imorrn. Usch. Real möter Juventus... och Utd spelar också. Blä. Kan inte folk bara lyssna på mig?! Sport är skit... haha.

Helgen blir ännu värre... Utd - Arsenal... skjut mig redan idag!

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: JN

gumman håll ut!! jag kommer hem snart och kramar om dig! :) Torsdag.. du, såg att jag hade ringt dig inatt.. hhahaha, pratade vi om något intressant?? Puss

2008-11-04 @ 18:15:08
Postat av: JN

gumman håll ut!! jag kommer hem snart och kramar om dig! :) Torsdag.. du, såg att jag hade ringt dig inatt.. hhahaha, pratade vi om något intressant?? Puss

2008-11-04 @ 18:15:23
Postat av: Christin

Lugnt gumman, jag lever än ;) men kom hem iaf! Ska du med på salsan då på torsdag? hehe. Jupp... eller jag ringde dig! Men vi prata typ i 30 sek. =) Men det lät som att du hade kul iaf, hihi.

2008-11-05 @ 00:00:52
Postat av: ida

Kan det kanske vara den 14:e snart?

2008-11-06 @ 15:11:44
URL: http://slaida.blogspot.com
Postat av: Mia

du har blivit utmanad.. läs min blogg för vidare information!!

2008-11-07 @ 13:30:39
URL: http://intebaramia.blogspot.com
Postat av: Christin

Ida... snaaart är det den 14:e. YEEEAY!!



2008-11-07 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0