Pics!!


Jossan nr 2, haha.. rolig prick. Hon lyckades bryra av ena klacken på skon direkt när vi kom ner på stan.. så hon fick slå av den andra med.. haha... jag skrattade så jag vek mig!! Men seriöst.. kullersten är inte kul när man har klackar, hur pallar ni? Jag fastnade också en kväll... skon satt kvar i marken liksom och jag fortsatte gå =D... två killar som asgarvade fick jag för det!.. hehe..



Toalettbilder... aaaalltid.. =)



Blond bimbobrutta å töntig cosmo, hahaha..... =)



Julbelysning på Avenyn....




Housetåget!!



Myyyyysigt värre med Ida å Andreas!




Min qvinnaaa å jag fikar idag.. HAHA... såhär gör man när man har blöta skor! Man köper nya strumpor på gina tricot... sen kliver man i påsen och sätter i foten i skon, för då slipper man bli blöt igen!! LOL... såååå kul!




Så mysig, så snygg... så dyr... auch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du e en söt tjej christin! du verkar vara så snäll...hoppas du hade kul i helgen! kan du inte lägga ut lite mer bilder så man kan se hur du såg ut o vad du hade på dig...tycker du alltid ser så fin ut...kram Paulina =)

2008-11-19 @ 20:38:36
Postat av: Christin

Tack!! Såna värmande ord behöver vi alla höra ibland! ler jag har inte så mycke bilder på mig själv då jag oftast är den som är fotografen =D men i förra inlägget så kunde du ju se lite mingelkort som jag va med på.. som jag hade länkat till. Och där ser du ju även vd jag hade på mig. =) Sköt om dig! Kram Christin!

2008-11-21 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0