sakta kanske det börjar lösa sig?!

Jag har fått ett erbjudande nu på en lägenhet som ligger typ bara en gata här ifrån! =) Meeen... (såklart) den ska bara hyras ut ett halvår. Men jag bad honom kolla om det gick å ordna så att det är ett år iaf. Annars känns det så onödigt. Inte så att jag tycker det är så himla roligt å flytta liksom ;) Det är en etagelägenhet.. med helt okej hyra. Såå.. det hade ju varit guld.

Nu är det bara det andra kvar... jaa.. jag tror jag skriver det nu, strunt samma. JOBB. Jag kommer inte ha mitt jobb kvar om ca en månad. Stället ska säljas =( Och jaa... har bara en månads uppsägningstid. Ingen a-kassa heller... SLARV av mig.. jag vet!! Och jaa... jag vill inte ta nåt skit jobb bara.. bara för att. Men fan.. jag måste. Men inte ens det har jag hittat på. Hm... blev erbjuden ett jobb.. men det är bara 3-4 dagar i veckan... vet inte om det är värt det. Kanske? Jag funderade ju på flytt ner till Gtb... men tyvärr... det tar emot, vet inte varför så.... tror inte att det blir av. Inte just nu iaf. Men om jag nu bara får hyra den lägenheten ett halvår.. så har jag ju ett halvår på mig att kanske planera en flytt ordentligt. =) Vi får se.

Haft rockband på jobbet.... fy fan vad jag avskyr det. Jag gör verkligen det. Sååå jävla inte värt tycker jag. Skönt att det sista gången iaf =) Klockan är snart 04.00... min mamma kommer in till stan vid 9,30. *gäsp* Jag MÅSTE sova. Men just därför så kan jag inte...

Men ska nog göra ett försök iaf. Sov så gott alla där ute.
Kramar Christin


Kommentarer
Postat av: k

vi vill inte att du flyttar...

2008-11-29 @ 10:23:04
Postat av: ida

vi vill att du flyttar

2008-11-29 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0