SNÖ vs. FLORIDA

Jaaha... här hemma sitter jag.. kollar ut på mitt träd som jag brukar här vid datorn. Det är snö.. snö snö snö överallt! Helt sjukt. slutar aldrig snöa. Det är fint... och mysigt. Men faaan så kallt. Vet ni vad Patrik gör? Han sitter på ett flyg till Florida.. och där ska han va i 2 veckor!! Fan ta honom! =P Jag är stört avundsjuk... morr.

     

Men ändå är jag hyffsat glad. Trots mitt köttsår till finne på hakan.. haha.. ( mina inombordingar som jag ALLTID får, ni vet ) Jag fick bra lön! Så jäääkla nice.. Jag kanske inte behöver flytta riktigt än heller! åh, det skulle va så skönt. Min lillebror kanske flyttar in nämligen.. an sitter ändå på ett elevhem i ett litet rum å pröjsar 3000kr. Då kan han ju lika bra ha ett rum här nere på stan och pröjsa lika mycke =) visst jag kommer få betala en tusing mer än vad jag har gjort tidigare.. men det får jag ta. Är ju bara fram till sommaren. Men det va inte säkert det gick... hade med hans kontrakt å göra å lite till.. men pappa skulle kolla upp det.

I fredags va jag ju hemma hos bror hela kvällen. Men blev ändå inte så sent. Han skulle upp å jobba tidigt. Emilia är så underbart söt så jag vill äta upp henne. Hon sitter å står å nästan kryper! Helt otroligt vad fort hon utvecklas. Och så himla glad, jämt. Älskade unge. ♥  ( fast hon vägrar å le när jag tar fram mobilen, haha. Men hon vill hemskt gärna ha den....) Busunge!



Lördagen vill jag inte prata om. Jag säger bara Kaos på jobbet... KAOS. Usch.. Så tack vare det så är jag jätte sjuk nu. Tokförkyld. Söndagen jobbade jag också. Visst, den va lugnare... men vi hade ändå massor att städa och ta igen från lördagen. Blä.

Och idag ska jag jobba med... fast börjar kl 16 då. Håller på å lagar mat. Pratade precis med bror, kanske ska dit imorrn igen =) Fast först vill jag nog ta en sväng på stan... hehe. Jag ska handla adventsstjärnor, för det ska jag bara ha! Men sen måste jag försöka att hålla i pengarna.. Fan =/ jag som har hittat så mycket jag vill ha....

   gillar min vita blus! *glaa*

Nej nu måste jag rulla lite på köttbullarna! haha      

   

Vi hörs!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0