Fredag 21 nov.

Tjaa!!

Sitter nu hos min käre bror... han ska äta bruna bönor å fläsk! Yaack! =P Jag passade å åt risifrutti cherry, hehe. Ska tillbringa min lediga dag här tänkte jag.. med min underbara brorsdotter.. Va länge sen jag träffade henne nu, och det ska tydligen ha hänt massor sen dess =) Skruttan.. växer så det knakar. Samma sak med lillfisen Adis som jag va hos igår.. stora killen!! =D Va inte så länge sen jag såg honom tycker jag.. men jodå... och även om det bara va någon vecka sen eller två... så växer dom otroligt fort på kort tid. Ja.. det är roligt! Och tänk.. snart är dom 14år.. haha... Kan man inte tro!

I alla fall... i onsdags tog jag ledigt från jobbet för å hänga med tjejerna. Vi va hemma hos mallan. Hon är så fin, gravid v.25 tror ja det va! Hade det jätte trevligt.. men mindre trevligt att Eva flyttar ner till Skåne igen och att Johanna sticker till Sälen igen! Morr.. Vid 22-tiden skulle de flesta hem... jag gick till jobbet, själv.. johanna banga på utgång =P synd för DIG! Nej men de va synd.. hade varit kul å tagit en sista sväng om med dig innan du for ju. Såå... jobbet ja.. tog en bira. Men det segade ur snabbt. inte så intresserad av Chile-Spanien.. inte av fotboll över huvud taget så... Jag började knata hemmåt. Bockachoda ringde mig å ville ha med mig till Baren baren.. haha.. nee... inte sugen på de. Han skulle ändå bara vänta där på sin buss. Så jag fortsatte hemåt... men hörde då av en annan kompis till mig. Dom skulle först en sväng till People.. hmm... inte för att jag va sugen på det heller men... Jag hakade på. Ville inte hem så. Gick till People.. inte en människa där. Gick vidare till Terrassen. Tog en drink där... stötte på lite mer folk. Sen sista timmen... halvtimmen kanske t.o.m gick vi till Bullit. GAnska mycke folk, mycke restaurangare. Skit skoj va det iaf. Jaa... och sen e-party. Hehe.

Hyffsat pigg på torsdagen.. =) Åkte hem till Karro å Thomas.. och va där några timmar innan dom skulle iväg. Pussa på min knorris. Jaa... sen skjussade dom hem mig... och hemma förblev jag resten av kvällen. Kollade på film, Wanted. Sen blev det sängen.

Sov länge idag.. typiskt. Men det va skönt, hehe. Mötte upp bror vid friskis.. och sen åkte vi hem hit. Jaa.. och nu är vi här! Blir mat å film å massa mys! Imorrn jobbar jag monsterpass.. öppnar kl 12. Sen jobbar jag hela söndagen med... och mndagen. Har bytt med chefen så jag jobbar måndag ist för tisdag. Så nästa vecka är jag ledig tis, lör, sön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0