vad fort det blir helg, och va fort den tar slut!

Måndagen har paserat... shit.... va ju förra helgen nyss :P har ju inte direkt skrivit i de senaste inläggen vad jag har gjort... så lite snabb update nu... 

I fredags hade jag det sketa trevligt här hemma med min kusin Sara som kom hit med en STOR påse godis! ( som jag dessvärre har ätit på nu i 4 dagar ) haha... och är fortfarande inte slut! Sen upp å jobba tidigt på lördagen. Stora match, Arsenal - Utd. Och utöver det så va det en lång och slitsam kväll... Fick ont i halsen de sista timmarna.. vilket va sjukt jobbigt. Och som jag skrev, trodde verkligen jag skulle åka på halsflus... och missa Gtb. Men neeej då.. så lätt är det inte att besegra mig =P Söndagen sen va jag helt förstörd verkligen... efter lördagens 15 timmarspass. Usch. Halsen va värre än dagen innan.. så jag drack glas efter glas med te,honung och citron. Mums. Mycke gott faktiskt. Kanske ska göra mig en kopp nu? Det blev tyvärr inte bättre... så jag fick gå hem. Snälla Carro ställde upp å stängde. Tack! När jag kom hem vilade jag massor och va bara tyst, hehe. Och det hjälpte faktiskt. För sen mot kvällen så va det i princip borta. Skööönt!

Idag då... tvätt tid klockan 13. Och jag sov i princip fram tills dess. Behövdes. Mådde mycke bättre... men ville ändå ta det lugnt kände jag ifall det skulle komma tillbaka. Sen har jag bara varit hemma... ville gå på bio, Saw V... men det va ingen som kunde typ.. eller ja... jag frågade inte så många iofs heller men.. hehe. Men film blev det iaf =) tack Johanna för att du finns!! You know what I mean.. *blink* Puss!!!

Lite inside - information förresten..... Jag fick ett tele nummer på jobbet här om dagen.. Hihii... brukar inte ta emot sånt men... Han va australienare. Inte min typ kanske, men söt =)  Kan ju va en "ticket outta Looserville" Haha ;) Nej nu va jag hemsk som tänkte så.... Men vadå? Dom beställde iaf en cola och en cola light av mig. Men med deras accent så hörde jag inte att han sa "diet coke" utan jag trodde han sa DARK coke! HAHAHA... jag tänkte vafan vi har inte mörkare liksom! Daaah... dom skrattade å tyckte jag va söt. =) Sen på lappen då som jag fick så stod det "Call me for a dark coke". *skrattar* Jaa ni...  det va lite kul.

Tillbaka till verkligheten då... Imorrn har jag lite små ärenden som ska göras. Typ handla torrfoder... returnera mitt paket till Gina, borde åka till bror å skriva ut min gamla flygbiljett så jag kan skicka iväg alla papper till banken. Ehm.. hm.. ska inte glömma å checka in och skriva ut tågbiljetten heller... jaa.. det är äl det som ska göras. Och sola måste jag! =)

Nehe.... tror det blir en film nu så jag blir lite trött. Allt är inte så hopplöst som det låter på mig ibland... men det känns bara som att jag redan har kämpat så länge... och nu måste jag kämpa lite till ändå. Jag biter ihop, måste bara tänka att det löser sig! För det gör det ju ( nästan ) alltid...

Massvis med kramar till er iaf som e så fina å finns där för mig!
//Christin

Kommentarer
Postat av: Gurkan Malin

Haha, kolla in aftonbladet artikel.



"Sned eller rak?

Nu ska EU prata gurkor - igen



På onsdag kan gurkan få vara sned igen.



"När det gäller gurkornas klass extra ska en sådan vara välformad, praktiskt taget rak och minst 30 centimeter lång."



"– Men det är lite olyckligt om man bara pratar om att gurkan är rak eller inte. Det handlar även om kvaliteten"





Fråga: Är utseendet viktigt när du köper gurka?



12% Ja 88% Nej"



Vi är inte ensamma att tänka på sorleken hahaha

2008-11-11 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0