vart tog myset vägen?!

Va snön tvungen å smälta bort på en gång!! Jag gillade det ju.. för typ första gången någonsin! Tyckte det va mysigt =( jaja.                                    
                                          

Vaknade precis, tidigt va!! hehe. Blev utgång igår... sjukt roligt!! Först jobbade jag.. men det va helt dött. Sen efter jobbet gick jag till Pipes, där satt Marie. Och Kicki och Linda jobbade. Även två vänner till dom från Nya Zeeland va där... tog nån öl. Sen blev det vidare till Bullan! Jätte trevligt va de... men mindre trevligt idag, haha.. känner av det lite grann men ingen fara. Ser bara inte fram emot rock kväll idag på jobbet. blä.

Nu ska jag göra ett ryck här, men vet inte vad.. =)  lite pics också...

PÖSS!!



Kommentarer
Postat av: k

gumsan vad fint du gjort hemma! Du e så duktig på det, du får gärna komma hit o få till det sådär mysigt hos oss med :D Puss o Kram, jobba lugnt ikväll ;)

2008-11-28 @ 11:35:10
Postat av: JNO

Vart tog myset vägen??



Men jag är ju i sälen!!!!!! PUSS MISS YOU!

2008-11-28 @ 21:02:38
Postat av: Christin

K; mer än gärna darling!! =) så himla kul å pynta.. men jag tror du grejar det kanonbra själv me! =D Nu är det bara granen som ska upp! wiiee! Puss puss!



JNO; HAAHAA... jag vet, kom tillbaks dåå!!!

2008-11-29 @ 03:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0