5 dagars bloggpaus... ;)

Nää... det va väl egentligen inte meningen =) men jag har bara inte haft nån ork. Har för det första jobbat hela veckan, och för det andra så har jag inte direkt varit glad. Och jag kan inte skriva när jag inte är det! Så är det... Många skriver av sig när dom är ledsna och arga.. men jag kan inte skriva då känner jag. Konstigt. Är ju kanske då man behöver gör det som mest. Jaja... jag skriver när jag är glad eller när jag bara är allmänt gnällig, hehe.

Jag skrev sist i tisdags.. sen på onsdagen åkte jag hem till Karro. Johanna va där också.. Vi fikade å myste bara. Jag fick ha lillprinsen hos mig, hihi.. då blir jag glaaad! =) Han e så mysig, lille Adis. Sen klockan 16 kallade jobbet. Usch. Men det va lugnt som tur va.
                                                           Sötnosen...

Men torsdagen va lagom dryg. Då va jag tvungen att gå till jobbet redan kl 13, för att släppa in banden som skulle spela sen på kvälle. Hm.. det skulle va hårdrock.. men enligt mig.. typ.. heavy methal eller va fan det heter när det bara är skrik..och det låter som att nån skär upp dom långsamt från topp till tå. Fy faan va illa det låter. Så det va ju lagom kul å först va tvungen å va där medans dom repade och ställde in ljud å sånt. Sen dessutom höra dom igen när de uppträdde. Jag höll på att dö! Klockan ett typ va vi där ifrån. Fredagen va lugn men ändå inte. Det kom i vågor kändes det som. Men som jag brukar säga, vi överlevde ytterligare en gång. Men gu va griniga alla gäster va då! Jag fattar inte, vi försökte och försökte men det hjälpte inte. Hmm.. folk som har haft en jobbig arbetsvecka som kommer och tar ut det på oss. Thaaanks! ;)

Jaa.. sen helt plötsligt så va det Lördag. Fick ett samtal från min mammiii under fredagkvällen, och hon och moster vill komma in till stan på lördag kväll. Såå ... jag fixade lite käk ( Jasminris med kyckling i vitvinssås, mums! ) och sen kom dom till mig vid kl 18. Så vi åt å drack lite vin... och sen ut på krogen! Moster hade aldrig varit ute i Uppsala så jag skulle visa dom runt lite, hehe. Så vi gick först till Terrassen och tog en öl där. Mamma provade öl och lime för första gången, haha.. " Nämen guu så surt det va!!" -Jaa mamma, du ville ju också ha med lime i. Och vad trodde du, lime är ju surt?! =) Och moster fick smaka wasabinötter för första gången.. hahaha.. hon nästan DOG. Så kul... hon tyckte dom va för starka.. Stackarn, hon visste inte vad wasabi va för nåt. Hihi.

...Efter det gick vi vidare till Blue moon. Och som tur va så var det mer folk än sist, bra musik faktiskt.. så mamma och moster fick dansa massor, och jag tror att dom hade väldigt kul. Jag gick fram då och då och kollade läget och dom skrattade så dom grinade.. haha.. så jag antar att dom hade skoj =) Jag själv hängde mest i baren. Gick och prata me Emmie och Fia i garderoben, gick till nästa bar... där stod en tjej och va sur för hon hade fått fel drinkar.. så ja, då kastar man tydligen båda cocktailsen rakt över baren ner i bertenderns batteri. LOL. Vilken brud säger ja bara.. Gah! Tur va så träffade jag Irina och vi hängde resten av kvällen. Jätte roligt! Enn bra kväll faktiskt med lagom alkoholintag, så man slapp må dåligt idag. =P Raka vägen hem sen å direkt i säng. Somnade gott. Idag väckte moster mig kl 11. Lagom. Käkat lite frulle och nu vette sjutton va som händer =)

Lite bilder iaf från igår!



Hm.. det blev bara några bilder. Dom andra ska jag nog bespara er..haha.


PS: Jag är lycklig för jag hittade den här låten på youtube, SOM jag och många andra har letat efter den.. att tanka då. Fan att jag inte tänkt på att youtuba då! Aja... här har ni Mallis 2007!! Haha..

http://www.youtube.com/watch?v=SpZd1d_JhAE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0