Äntligen slut på helgen!!

Sjukt lång helg har det varit... med BARA massa jobb!! Men.. det va ju min jobb helg så.. =/ Nästa helg är jag ju ledig. Skönt.

I fredags blev det ingen bio.. men jag hade det lika mysigt me Karro, Eva och Emma =D Åt massa gott fika bröd som Emma hade bakat.. jaa.. och pratade massvis.. om massor, hehe. Jätte trevligt va de iaf. Så himla kul när man ses sådär flera stycken tycker jag... blir ju så sällan eftersom det alltid är så svårt å tajma in så att alla kan. Men det måste vi göra snart igen tycker ja! Om inte ännu fler då.. =)

Sen hade brudarna varit ut igår.. ååh.. jag ville me!! MEN jag jobbade ju... och jaa.. jag hade faktiskt hunnit 2 timmar typ, hehe..eftersom man ställde om klockan. Men jag skulle ändå öppna på söndagen me.. plus att vi hade en ganska så häktisk dag under lördagen.. sisådär 14 timmars jobb blev det och fullspäckat mathscheman hela dagen. Plus migrän mitt i allt ihop.. så... nja... det va nog kanske lika bra att jag lät bli. För idag va det fullsmockat med folk också! Så slitiga 10 timmar idag... känner att en baksmälla hade inte behövts alls! =) Men hoppas ni hade det skoj mina små bönor!!

Nu är jag ledig imorrn. Sen jobbar jag heeeela veckan fram till fredag. *suckar* Men tack vare att jag har gjort om mitt schema lite nu.. så jag har ett rullande.. så får jag ihop lagom med timmar, och det känns inte som mer. Så det är bra. Förut har jag jobbat typ varannan dag..så det har KÄNTS som att jag har jobbat som fasen! Typ hela tiden.. men sen när man får se timmarna.. så är det inte mycke alls!

Sålde två klänningar på tradera idag.. haha. Jag använde dom verkligen inte så... och jag behöver alltid pengar =P... visst.. jag fick inte lika mycke som jag köpte dom för.. men bättre än ingenting. Tror ja.. =P Fan.. kommer säkert ångra mig.. men nu är det för sent.

   

Nehe mina sköna, nu måste jag slita mig härifrån. Imorgon blir det nog en lugn dag med inte så mycket aktivitet. Det va jag vet hittills som jag ska göra är.. gå och handla.. och kanske skicka iväg klänningarna då. Dammsuga kanske.. om jag orkar =P Men det blir nog å va hemma iaf. Eventuellt gå och kolla efter jeans. MÅSTE ju verkligen ha det, men jag vill inte handla.. usch så tråkigt, så jobbigt och så dyrt. Blä.

En sista sak... satt faktiskt å tittade på friskis hemsida. Hmm.. funderar på att börja träna igen. Skulle va ganska skönt och nyttigt för mig.. komma upp och ut innan jobbet. Men vi får se. Hehe..

Puss å kram från mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0