Christin går i konkurs snart alltså...

Om det inte 500kr hit eller dit för nycklar å vetta fan... så går självklart bolaget jag har bokat mitt flyg till Göteborg med i konkurs!!! BYE BYE till dom pengarna...!! för "ingen som har bokade biljetter hos Sterling får tillbaka sina pengar". Nej tack så jäääävla mycke för det! Fan så arg jag är. Nej men det är lugnt.. jag betalar gärna för en flygbiljett jag aldrig får utnyttja...*?* Ni hör ju själva..  Så nu efter att ha blivit kopplad 5 ggr på swedbank hit å dit så ska jag nu få lite papper hemskickade.. som jag ska fylla i.. och sen gör dom en reklamation på det hela. Jag och flera andra tusen människor. Skit skoj. Kommer ju säkert gå igenom. Visst.. kanske får en slant tillbaka... men isf om några månader och säkert hälften av det jag betalade för biljetten.

Jag har inte råd med det häääär!!!

                             

Det här suuuger...( som johanna brukar säga ) RÖV !!!!

Och inte nog med det... på mig bara, sparka på den som ligger.. jag har fått mina herpes-utslag på överläppen igen! Tack.. när jag väl är ledig i helgen och ska ut. Guuu så tjusig jag kommer känna mig. Jag brukar ha det typ en gång varannat år... nej men nu hade jag det i maj... och så får jag det igen nu... Så orättvist.

Måste till apoteket nu och köpa Anti.. (pinsamt) Sen jobba.

Kul dag det blev.. igen.

Kommentarer
Postat av: pillan

Hej Hej! ja jag hörde det, pratade med Hanna och hon har ju förlorat både sitt jobb plus 30 000 rent (lönen) eftersom företaget satt sig själva i konkurs. Var flybiljetten dyr? ja det är väl tråkigt i vilket fall. Både för alla 1100 anställda som förlorat sina löner och jobb och alla resenärer som förlorat sina biljetter. Allt bra annars? kram

2008-10-29 @ 18:23:02
URL: http://pillan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0