Dålig självdiciplin.

Det har jag!

Jag vet att jag kommer vara jätte trött imorrn och att jag borde gå och sova... men ändå gör jag det inte! Jag är ganska trött med, så jag skulle ju inte ha något problem med att somna heller. Men fasen.. jag vet inte vad det är som gör så att man ändå sitter kvar uppe å häckar? Det är ju dessutom sååå skönt å att sova! Men jaa.. klockan är snart 02.30... och jag måste pallra mig upp vid 9.00.... så jag kan ta 10.20 bussen till Öregrund.. som då är framme kl 11.30. Vilket är ganska sent ändå ;-) men tidigare går tyvärr inte mamma. Men vi hinner med marknaden, lovar *ler*

Idag va det en jätte bra dag på jobbet! Jobbade med härliga kollegor och det va lagom med gäster... okej.. kanske lite för lugnt. Men vi hann med mycket som behövdes göras. Kan va skönt med en lugn dag emellan åt också. Så det tackar vi för.

nej nu måste jag slita mig! måste packa ner lite saker som jag ska ha med mig, Paketet som kom här om dagen va min tröja från topshop. Kanske jag sa? Så iaf, böckerna har inte kommit ännu... hoppas dom gör det imorrn, direkt i brevlådan ( säkert inte ) så jag kan läsa på bussen! Hade varit nice.

Gonatt och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0