Fredag 24 oktober!

Gomorron!! Hehe.... klockan är lite över 13 och jag har äntligen masat mig upp ur sängen. Har vänt på dygnet helt. Men det är ju inte ovanligt för att va mig så. Vaknade ju som vanligt vidd 11 först... men somnar om.. och vaknar vid 12 och tänker "shit nu måste jag upp"... sen kommer Dexter och gosar in sig uppe vid min hals.. och då somnar jag om.. igen. =) Fan. När ska det bli ordning på mig?

Igår, torsdag, så va jag ledig. Spenderade hela dagen hemma hos familjen Söderberg/Wennman =D Super trevligt. Och idag är jag också ledig. Så vi får se vad som händer. Finns en chans att jag åker dit idag med. Men jag måste vänta på att en tjej som jag har köpt skor av hör av sig. hehe ( tradera )

Lönen blev sådär. Fasen... en tusenlapp mindre än förra månaden. Och så blir jag så arg på mig själv. Hade två ( ialla fall en ) sjukt onödig räkning som va sååå sur att betala. I.d sminket tänker jag inte ha ångest för, även om det nästan va en tusenlapp. För det har gjort mig gott. Men det andra.. en tusenlapp till.. H&M paket. Morr. Jag har knappt använt det jag beställde!! Tycker inte om dom kläderna... men det är ju för sent nu. Skit. Ska försöka att inte beställa där ifrån mer. Känner ju lika dant varje gång typ. Och den affären finns ju faktiskt här... så då kan man ta sig ner på stan faktiskt och handla och betala med en gång. För det blir ändå 2000kr typ som jag skulle haft då.. plus det andra jag har kvar... och då blir det stor skillnad. =)

Kaffedags.

Snart har jag läst ut Jenna Jamesons bok. Den va bra! Mycket lättläst =) Men kan verkligen inte fatta hur man kan ( och vill?! ) leva så som hon gjort?! Tragiskt. Men om ni inte redan läst den så gör det! Nästa bok blir Nichole Richi's självbiografi.

Egentligen har vi tvätt tid idag. Nu. Men om en annan ligger kvar i sängen å inte bryr sig.. varför ska jag bry mig då? ;-) Speciellt när det inte ens va jag som bokade tvätt tiden... Lalaalaa...

Idag MÅSTE jag komma iväg till videobutiken.. har två små paket som väntar på mig! Jippiiee....

Vad ska man hitta på ikväll då? Jag är sugen på bio faktiskt... Kanske kunde va nåt? Vi får se.

Ska göra mig i ordning nu. Vi höööörs!!! Massa LOVE // Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0