Heldag på stan.

Igår hade jag en hel dag på stan med tjejorna =) Eva, Johanna, jag å Karro. Och lilla Adrian såklart! Fikade å shoppade å hade det allmänt mysigt. Även fast de flesta av samtalen vi hade bestod av gnäll.. haha.. men man behöver gnälla av sig! Köpte en super fin kjol.. och fick ett halsband av Karro! Plus en trisslott av Johanna som jag dock inte vann på.. DOH!

Sen åkte vi hem till Karro.. och där va jag till 00.30 typ. Sen hem. Lillebror följde med hem hit med. Kollade på film, Mirrors, som vi sagt att vi ska kolla på aslänge men det har inte blivit av =) men den va bra tycker jag!

Nu håller vi på å tvättar här hemma. Så sjukt tråkigt. Sen är det dags för jobb.

Jag har blivit tradera-nörd igen! FAN.

Kommentarer
Postat av: Johanna

finis!! va så kul att ses igår!! måste fan flytta närmare dig och karro.....!

2008-10-07 @ 15:17:40
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com
Postat av: k

jaaa helt rätt! det måste du! <3 Puss!

2008-10-07 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0